Iti multumim ca ai ales sa fii clientul nostru!

Acesta este un mesaj automat. Incheierea contractului/comenzii se va face ulterior dupa confirmarea existentei produselor in stoc.

Contractul de vanzare-cumparare incheiat/semnat in magazin, nu intra sub incidena OG 34/2014.

Prin lansarea acestei comenzi va obligati ca in momentul semnarii contractului(facturii)/in momentul livrarii produselor sa achitati suma rezultata din “Total comanda” ( taxe incluse dupa caz).

Atentie: o comanda lansata de catre un minor necesita confirmarea ei de catre un tutore sau un parinte. In cazul in care datele de identificare comunicate de catre Dvs. sunt incomplete sau incorecte, raspunderea pentru acestea va revine in totalitate si consideram ca solicitantul este major, avand capacitate deplina de exercitiu.

Returnarea produselor – Politica de retur

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin dreptul de retragere din contract se poate face in termen de 14 zile de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG34/2014 (http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf)

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.wauu.ro in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor.

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul persoana fizica, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Costul direct de returnare a produsului/produselor va fi suportat de catre dvs.

Consumatorul trebuie sa completeze formularul de returnare al produsulelor prezent la adresa: https://www.wauu.ro/cont/formular-rma/.ATENTIE – formularul poate fi completat dupa ce va logati in contul de client wauu. Formularul si istoricul de RMA pot fi accesate in sectiunea “Contul meu” folosind meniul din stanga.

Va vom transmite, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retur.

Returnarea unui produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.

Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi, dupa trimiterea solicitarii de retur, inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc).

Produsele din categoriile: software (sisteme de operare, programe, aplicatii, antivrusi, jocuri, etc), consumabile (cartuse cu cerneala, tonner, baterii, acumulatori), produse de igiena personala, produse care intra in contact cu parti ale corpului, nu se pot returna decat sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului.

Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din contul propriu, sau direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat, colete care vor fi expediate pe adresa centrului nostru de colectare al produselor din Str. Hunyadi Matyas Nr. 39, Valea lui Mihai, jud Bihor, Cod Postal: 415700.

Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.

Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, societatea noastra are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
– Produsele software comandate sau preinstalate care sunt desigilate sau activate;
– Produsele din categoria consumabilelor (cartuse cu cerneala, tonner, acumulatori, baterii etc) care sunt desigilate;
– Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
– Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate;
– Produsele ale caror etichete de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
– Echipamente de pe care s-au dezinstalat accesoriile primite;
– Aparatele electrice sau electrocasnice ce prezinta urme de utilizare;
– Produse igiena personala;
– Produse care intra in contact cu parti ale corpului;
– Produse ale caror colete nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client;
– Componentele PC alese personal de catre consumator si asamblate in produs finit la solicitarea acestuia;
– Produsele aduse pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA.)

Produsele aflate in situatiile de mai sus nu vor fi acceptate la retur si nu se va restitui contravaloarea acestora.

Cele 14 de zile in care vom rambursa contravaloarea produselor returnate se scurg din momentul in care acest formular de denuntare unilaterala a contractului, cu numar de autorizare si semnat de catre client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele returnate.

La cererea clientului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achizitia altor produse din oferta magazinului online www.wauu.ro.

Daca produsul este comandat pe site sau telefonic si se ridica personal din sediul magazinului, acel produs nu se va incadra in politica de retur, Contractul fiind considerat incheiat in momentul in care se emite factura.

 

Programul nostru de lucru:

Magazin wauu: Luni-Vineri, de la ora 10:00 la 18:00, Comenzi on-line: NON-STOP, Call Center: Luni – Vineri, de la 10:00 la 18:00. Comenziile si intrebarile trimise dupa ora 18:00 si in zilele libere vor fi procesate a doua zi lucratoare.
Nume firma: SC VASICOM SRL
Cod unic inregistrare: RO3757838
Nr. Registrul Comertului: J05/1184/1993
Cont: RO 57 BRDE 050 SV23910800500, Banca: BRD agentia VALEA LUI MIHAI

Trezorerie: RO46TREZ0825069XXX001666 deschis la TREZORERIA MARGHITA

Toate cele bune,
Echipa wauu

Email: office@wauu.ro
Web: https://www.wauu.ro/